The comeback is real :3

  Igen, újra írok blogot, igen, ez publikus. :3 Tizennégy-tizenöt éves koromban menő volt személyes blogot írni, és a kommentálgatni egymás bejegyzéseit, életének történéseit...Élvezni, hogy sem osztálytárs, sem egyéb ismerős nem talál rá! :"D #thuglife #justitkosügynökthings #fiatalságbolondság 

 Többet viszont ez nem történik meg - a magánügy marad magánügy, nagylány vagyok már, mondhatni felnőtt, meg tudom oldani a problémáimat anélkül, hogy meghallgassam öt másik véleményét. Így a blogot a kreatív hobbyjaimnak fogom szentelni. 

 Nézzük, miket is szeretek szabadidőmben csinálni! 

I. Rajzolni. Anyááával vettünk egy raaajzlaptömböt, egy embej méjetűt, oszt arra nem kellett vóna #vizsgaidősuck-ban, de mégis rajzóttam #thuglife part 2 

Egyszerűen imádok rajzolni, ez tény. Már a kiságyban is rajzoltam, és kissé szomorú, hogy azóta sem lettem profi, de még fiatal vagyok, és igyekszem, tehát minden esélyem megvan, hogy az legyek. Egyben vagyok tradis és digitális rajzos: mindkettőt imádom, azonban hajlok arra, hogy inkább a hagyományos rajzok felé vegyem az irányt, mivel azok valahogy mindig szebben sikerülnek.

katariiina.jpg

miyakep.jpg

 

II.  Videót vágni. Awh *-*

Legalább 10 éves koromtól kezdve tetszik ez a hobby, unokatesómon keresztül ismertem meg a vágás fortélyait, mondhatni ő vitt bele. Mondjuk ezt sokszor jegeltem, és talán nem kellett volna, mert ez, amiben 90%-ban pozitív visszajelzést kapok. Egyébként én olyan ember vagyok, aki mindig utánanéz annak, hogy miről szól egy-egy zeneszám, és általában tudom is őket társítani valamihez, legyen az az életem egy-egy történése, anime, film, játék vagy karakter. Most vettem észre, hogy az überkirály Under-es videómat, amire még én magam is hihetetlenül büszke voltam(pedig általában kritikus szemmel nézem a munkáimat) elnémították, de kaptok akkor egy speedpaint-et. Katarinát rajzóttam. A másikat meg megpróbálom orvosolni - amúgy nem tudom, mi a probléma, mert egy Forintot sem keresek a videómmal, csupán imádok vágni, Sony Vegas szerelmem, légy az enyém. <3

III.  Cosplayelni

2008 óta tetszik ez a hobby, amikor is először láttam cosplayert. :3 Abban az időben egyébként még csak kezdett begyűrűzni ez a hobby, akkor még nem voltak olyan überkirály jelmezek, és mégis...Mostanában egyébként már olyan cosplayeket látni akár még a magyar rendezvényeken is, hogy a szám tátva marad. Én profi akarok lenni, mert imádom. :3 Amellett, hogy hihetetlenül kreatív dolog, arra is ösztönöz, hogy rendben tartsam a testemet, mert ha alapból nem nézek ki jól, akkor borul maga a jelmez is. Ma is megyek biciklizni, hogy a nyári conon szépen mutassak a jelmezemben. :3 Sőt, ha lesz munkám, akkor valószínűleg a konditermet is sűrűbben fogom látogatni.

Voltam már Slay Belle Katarina. Őszi PlayIT-re/PlayIT karácsonyra szerintem szintén ezt a jelmezt fogom vinni, csak van, amit alakítanom kell rajta - erről egyébként külön bejegyzést fogok írni, első cosplay-tapasztalatok yeey. :3

kati.jpg

IV. Egyedi ruhákat készíteni

Oké, hogy nem a ruha teszi az embert, de nagyon sokat elmond róla. Ezért nem is kezdenék ki olyan sráccal, akinek az anyja teszi ki a ruháit - és erről ennyit, mert nem akarok átmenni személyesbe. Az a lényeg, hogy az embernek legyen saját stílusa, hordja, ami tetszik neki, és mivel nekem még kézügyességem is van, ezt ilyen téren is kamatoztatom. :3 Ez a muffinos felső is saját festésű, Pentart textilfesték sima Lidl-s topon. :3 

diy.jpg

 

V.  Streamelni

Az a királyság, amiben igazából csak egyszer volt részem(sokszor játszottam már élőadásban, mert több LoL-os ismerősöm is streamel, de én magam csak egyszer kapcsoltam be :3), de nagyon megtetszett. Tök jó, hogy kommentálhatom a meccset és válaszolhatok a kommentekre. Nem tudom miért jó, de hihetetlenül jó. Jelenleg a netem gyenge hozzá, de ezt orvosolni akarom, mert imádom ezt a stream-dolgot. ^^ Jó régi kép, mert még nem volt Ahrira skinem, ja és carryztem, hát konkrétan több killem volt, mint az ellenséges csapatnak együttvéve lel. XD

ahricarry.png

VI.  Fényképezni

Imádom elkapni a pillanatot és kész. :3 Általában tájakat/tárgyakat/állatokat is fotózok, de örülnék, ha végre emberi modellel is dolgozhatnék - cosplayessel, hát persze. :3 

fotoooo.jpg

VII. Képet szerkeszteni/webdesign-t készíteni

Ezt is nagyon élvezem legalább már egy évtizede. :3 

sivirkeee.jpg

 

Bevezetőnek elég ennyi. Valószínűleg a következő bejegyzésem az első cosplayemről fog szólni, amit nemsokára felújítok kicsit. Új harisnyát kap Katarina, és a fegyvereket is bevonom valamivel, de erről majd a következő bejegyzésben, tényleg! :3