Telós Topjoy says...

*Lö beszélgetés a villamosmérnök-jelölttel, aki utálja, ha a kábelt zsinórnak nevezik ;D*

Ő: A TV-be már lehet dugni USB-t is.

Én: Jaaa... :"D USB-t! *If you know what I mean fej*

Ő: Miért, mire gondoltál, te kis huncut? *vigyorog*

Én: Tudod, olyan zsinórra :"D

*ba dum tss*

 

 

Ő: Fontos dologról akarok veled beszélni...

Én: Na miről, hogy szeretsz?

Ő: Hát az is... :"D

HOPPÁ! :"D

Überérett Annácske talál házibuliban két Én kicsi pónim plüsst és összerakja őket, mintha valami elcseszett legók lennének...:"D "Büntess Baby awh"

 Az úgynevezett*BFF* nem hogy örülne, hogy jól érzi magát a buliban, gratulál a véralkohol-szintjéhez, és arra tippel, hogy aznap még meg is dugják... [jogosan végül is, hiszen 19 évesen 1(egyetlen egy) férfival a hátam mögött(nem félreérteni), akit nagyon is szerettem, én vagyok Magyarország rib*nca. Dósa mehet nyugdíjba. Bizony. )

Másnap Anna a buszon: Nagyon király volt a buli, és látod, nem dugtak meg. Egyedül a póniknak szereztem pár örömteli pillanatot. 

;D

~

TelósTopjoy-koma

latodakulonbseget.jpg

 Tudom, hogy a Topjoy olyan, mint a vallás, nem számít, mint ad ki, az emberek bele tudják magyarázni a saját gondolataikat...De ez most annyira igaz! Az az igazság, hogy találtam valakit, akivel tényleg boldog lehetek, de ezúttal nem a rózsaszínű köd miatt, hanem ... Emögött a boldogság mögött van is tartalom, vannak tények, vannak beszélgetések, vannak közös programok, vannak bulik, ahol nagyon jól elszórakozom az egész társasággal..És nincsenek kifogások, hogy azért nem megyünk ki sétálni, mert úgyis megkívánjuk a fagyit, és neki nincs pénze még egy gombócra sem (miután a haverjára rákölt 10k-t kiránduláson. XD)

Ezért kell a sötétség, emberek, hogy láthassuk a csillagokat, és tudjunk különbséget tenni.

~

LEANDERLOLWARRIORS. <3 KIRÁLY. ^^